Pieksämäen vapaaseurakunta

Tällä viikolla tapahtuu

Aamurukouskokoukset ma, ti, to ja pe klo 8.45 (ei 6.1.)

• Su 1.1. klo 16.00 Ehtoollisjuhla, Timo Jormakka, Kari Härkönen, rukouspalvelu, kahvitarjoilu
  • Ti 3.1. klo 18.00 Miestenilta
  • To 5.1. klo 18.00 Sanan ja rukouksen ilta, Kari Härkönen
  • Su 8.1. klo 16.00 Jumalanpalvelus, Kari Härkönen, rukouspalvelu, kahvitarjoilu

Pieksämäen vapaaseurakunta

Koulukatu 12

76100 PIEKSÄMÄKI

pieksamaki(at)svk.fi

Pieksämäen vapaaseurakunnan toimintaan kuuluu tapahtumia ja tilaisuuksia kaikenikäisille. Pääosa tilaisuuksista järjestetään Vapaakirkossa (Koulukatu 12). Joskus kokoonnutaan myös kodeissa. Lisäksi Hankasalmen asemalla toimii Pieksämäen vapaaseurakuntaan kuuluva Hankasalmen rukouspiiri.

Sunnuntain jumalanpalvelus on koko seurakunnan yhteinen tapahtuma. Se kokoaa aikuisten lisäksi yhteen nuoria ja lapsia. Jumalanpalvelukset, kuten vapaaseurakunnan muutkin tilaisuudet ovat kaikille avoimia tapahtumia.

Jumalanpalveluksissa on monissa muissa tilaisuuksissa on musiikilla keskeinen merkitys.

Vapaaseurakunnan toiminassa ja työmuodoissa ovat vastuunkantajina tavallisesti vapaaehtoiset seurakunnan jäsenet. Jumalanpalveluksissa on usein vierailevia julistajia.

Jumalanpalvelusten ja muun viikottaisen toiminnan lisäksi seurakunta järjestää retkiä ja tapahtumia. Yksi perinteisiä tapahtumia on Kevätretki Pöyhölän Pappilaan, jossa nautitaan yhdessäolosta ja hyvästä ruuasta.